Роботи по лівій стороні Новоайдарського мосту наближаються до завершення

6 жовтня 2020, 13:36
Роботи по лівій стороні Новоайдарського мосту наближаються до завершення

Готуються до укладання двох шарів асфальтобетону.

Мостобудівники працюють цілодобово. Очікується, що у середині жовтня розпочнуться роботи по правій стороні мосту.

Докладніше про це розповідає майстер-мостобудівник Олексій Черніков.

Міст через річку Айдар розташований на км 42+533 автомобільної дороги державного значення Т-13-06 Сєвєродонецьк – Новоайдар (Новоайдарський район, смт Новоайдар).

Роботи виконує підрядна організація ТОВ «Мостстройком» (місто Дніпро). Замовник робіт – Служба автомобільних доріг у Луганській області.

«Роботи по лівій стороні мосту перейшли до фінальної стадії. У середині вересня ми залили монолітну бетонну плиту по лівій стороні проїзду, провели бетонування перехідних плит. Довжина мосту через річку Айдар – 198 метрів, а також дві перехідні плити у кожну сторону по 6 метрів.

Загальна довжина мосту – 210 метрів. Міст шести пролітний, шість прольотів по 33 метри. Були проведені роботи з укладання гідроізоляції з використанням спеціального покриття «Технониколь».

Встановили бар’єрне огородження. Продовжується армування тротуарів.

На черзі – у найближчі дні – укладання двох шарів асфальтобетону (6 та 5 сантиметрів). На праву сторону переходимо після закінчення робіт по лівій смузі: після встановлення компенсаторів, поручнів – всієї системи огороджень», – зазначає Олексій Черніков.

За словами Олексія Чернікова, одночасно виконуються роботи на суходолі, тобто знизу мосту, а саме – очищення опор, обробка оголених ділянок, тривають штукатурні роботи.

Поки що будівельники працюють на березі, втім вони мають відповідне устаткування для роботи з води.

Олексій Черніков також повідомив: «Для того, щоб не збиватися з графіку, проведення ремонтних робіт відбувається цілодобово. Роботи виконуються у дві зміни.

Нічна зміна проводить підготовчі роботи з укладання гідроізоляційного шару. Денна зміна проводить основні види робіт: армування та бетонування.

Всього на об’єкті працює 35 робітників, з них 6 – місцеві мешканці».

Олексій Черніков зазначив, що погода сприяє проведенню робіт.

«У другій декаді жовтня перейдемо на праву проїзну частину мосту. Її, відповідно, перекриють, а рух буде відбуватися по лівій смузі», – повідомив Олексій Черніков.

Нагадаємо, що згідно з тендером, здача Новоайдарського мосту в експлуатацію – до кінця поточного року. Втім, як очікується, за сприятливих погодних умов, до у листопаді мають бути завершені основні роботи, які забезпечать безперешкодний проїзд. До кінця року – влаштування освітлення мосту, встановлення огородження та дорожніх знаків.

Варто зазначити, що під час проведення робіт на мосту дорога не перекрита, роботи ведуться по одній стороні. Такі ускладнення у русі потребують особливої уваги з боку водіїв, дотримання швидкісного режиму.

Місця проведення робіт огороджені, техніка безпеки суворо дотримується, люди працюють у спецодязі, організовано реверсний рух, встановлені знаки та огорожа, працює світлофор.

Хід проведення робіт, дотримання технологічного циклу знаходилися під щоденним контролем спеціалістів Служби автомобільних доріг у Луганській області та незалежних експертів (ТОВ «Ежіс Україна» (Франція).

Нагадаємо, що на маршруті Станиця Луганська – Сєвєродонецьк ведеться також капітальний ремонт шляхопроводу через залізницю на км 68 + 910 автомобільної дороги Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк. Дорога не перекрита.

Як вже повідомлялося, Новоайдарський міст було введено в експлуатацію у 1971 році. За цей час міст зазнав істотних ушкоджень – зокрема, під мостом зруйновані підфермники, регеля, зруйнований шар бетону, заржавіла арматура. Рух по мосту було обмежено за тоннажем. Загальна довжина мосту через річку Айдар – 210 метрів, ширина мосту – 10,8 метра.

Прес-служба Служби автомобільних доріг у Луганській області.