
Рух транспорту відновлено. Мостобудівники працюють цілодобово.
На черзі – проведення гідроізоляції, встановлення бар’єрного огородження та поручнів проведення робіт з укладання асфальту. Очікується, що в першій половині жовтня розпочнуться роботи по правій стороні мосту.
Реконструкція виконується в рамках проєкту #Велике_Будівництво.
Дорожники дотримуються графіку проведення ремонтних робіт, працюють цілодобово.
Міст через річку Айдар розташований на км 42+533 автомобільної дороги державного значення Т-13-06 Сєвєродонецьк – Новоайдар (Щастинський (Новоайдарський) район, смт Новоайдар).
Роботи виконує підрядна організація ТОВ «Мостстройком» (місто Дніпро). Замовник робіт – Служба автомобільних доріг у Луганській області.
«Бетонування монолітної плити розпочали об 11.00 17 вересня. Тимчасово, рух по мосту було перекрито саме через проведення бетонних робіт. Про це заздалегідь було повідомлено. Увечері того ж дня відновили рух транспорту.
За словами Муталіба Гафарова, одночасно ведуться роботи у нижній частині мосту.
Йдеться про проведення робіт з очищення опор, обробки оголених ділянок, триває підготовка та проведення штукатурних робіт.
Поки що будівельники працюють на березі, втім вони мають відповідне устаткування для роботи з води.
Як повідомив майстер ТОВ «Мостстройком» Олексій Черніков, 17 вересня відбулося бетонування на 4, 5 та 6 прольотах.
«Ми залили 59 кубометрів бетону, або 8 міксерів. Бетон привозили з Лиману, Донецької області. Він має всі необхідні сертифікати якості. Таким чином, по лівій стороні проїзду мосту монолітна плита залита повністю.
Роботи виконуються у дві зміни. Нічна зміна проводить підготовчі роботи з укладання гідроізоляційного шару. Денна зміна проводить основні види робіт: армування та бетонування.
За сприяння гарної погоди ми плануємо продовжити армування тротуарів, бар’єрного та перильного огородження.
Вже потім, у жовтні відбудеться укладання асфальту.
Після цього, як очікується, у другій декаді жовтня перейдемо на праву проїзну частину мосту», - повідомив Олексій Черніков.
Після запуску руху по лівій стороні мосту, мостобудівники переходять працювати на праву сторону мосту. Її, відповідно, перекриюсь, а рух буде відбуватися по лівій смузі.
Проведення бетонних робіт (від замовника) проінспектував заступник начальника Служби автомобільних доріг у Луганській області Олег Кравцов.
За словами Олега Кравцова, роботи відбувається згідно з графіком, до контролю за якістю будівельних матеріалів, за ходом робіт, дотримання техніки безпеки залучені також незалежні експерти.
Нагадаємо, що згідно з тендером, здача Новоайдарського мосту в експлуатацію – до кінця поточного року. Втім, як очікується, за сприятливих погодних умов, до 1 листопада мають бути завершені основні роботи, які забезпечать безперешкодний проїзд.
До кінця року – влаштування освітлення мосту, встановлення огородження та дорожніх знаків
Варто зазначити, що під час проведення робіт на мосту дорога не перекрита, роботи ведуться по одній стороні.
Втім, такі ускладнення у русі потребують особливої уваги з боку водіїв, дотримання швидкісного режиму.
Місця проведення робіт огороджені, техніка безпеки суворо дотримується, люди працюють у спецодязі, організовано реверсний рух, встановлені знаки та огорожа, працює світлофор.
Хід проведення робіт, дотримання технологічного циклу знаходилися під щоденним контролем спеціалістів Служби автомобільних доріг у Луганській області та незалежних експертів (ТОВ «Ежіс Україна» (Франція).
Довідкова інформація.
Новоайдарський міст було введено в експлуатацію у 1971 році. За цей час міст зазнав істотних ушкоджень – зокрема, під мостом зруйновані підфермники, регеля, зруйнований шар бетону, заржавіла арматура. Рух по мосту було обмежено за тоннажем.
Довжина мосту через річку Айдар – 198 метрів, а також дві перехідні плити у кожну сторону по 6 метрів.
Таким чином, загальна довжина мосту – 210 метрів. Міст шести пролітний, шість прольотів по 33 метри. Ширина мосту – 8,2 метра, тротуари – кожен близько одного метру. Загальна ширина мосту – 10,8 метра.
Прес-служба Служби автомобільних доріг у Луганській області.


